Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Bydgoski raper Bedoes 2115 wziął udział w akcji wspierającej młodzież z problemami psychicznymi

MaG
Panel Polska Press
Borys Piotr Przybylski wystąpił w spocie pt. „Rozmowa ma moc”, który jest częścią kampanii społecznej „Młode Głowy”. To projekt Fundacji UNAWEZA założonej przez Martynę Wojciechowską, dziennikarkę, podróżniczkę i działaczkę społeczną.

W dwuminutowym materiale pokazany jest chłopak, dręczony w szkole przez rówieśników. Ma bardzo negatywne myśli, rozważa odebranie sobie życia, nie jest w stanie powiedzieć tego swojej mamie. W pewnym momencie monolog przerwany jest przez Bedoesa 2115, a raczej jego głowę ukrytą… w plecaku. Raper i założyciel labelu 2115 zachęca głównego bohatera, żeby opowiedział o gnębiących go myślach swojej mamie.

- Wziąłem udział w tym projekcie, ponieważ jest bardzo bliski mojemu sercu. Mam nadzieję, że dotrze we wszystkie miejsca, w które ma dotrzeć, i że zrobimy dzięki tej kampanii dużo dobrego. Chciałbym, żeby działy się podobne rzeczy, kiedy ja chodziłem do szkoły - mówi Bedoes 2115.

- Stan zdrowia psychicznego młodych ludzi jest alarmujący. Z naszych badań i raportu wiemy, że wciąż trudno im rozmawiać otwarcie o problemach. Wstyd i lęk przed odrzuceniem sprawiają, że często nie chcą sięgać po pomoc nawet w bardzo kryzysowych sytuacjach. Nie wierzą, że zostaną wysłuchani, boją się oceny. Dlatego tak ważne są akceptacja i wsparcie ze strony dorosłych. I taki jest cel naszej kampanii: zachęcić do rozmawiania o zdrowiu psychicznym otwarcie, zarówno dzieci, jak i rodziców – podkreśla Martyna Wojciechowska, prezeska Fundacji UNAWEZA, która zainicjowała i realizuje projekt MŁODE GŁOWY.

Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Karol Kołodziński, za zdjęcia reprezentowany przez Papaya Roster Igor Połaniewicz. Produkcja powstała w ramach jubileuszowej, 10. edycji Papaya New Directors. To konkurs, który wyróżnia nowe pokolenie twórczyń i twórców realizujących różne formy wideo – takie jak kampanie społeczne, filmy dokumentalne, reklamowe czy teledyski.

Bedoes 2115 to jeden z najpopularniejszych raperów w Polsce. Jego piosenki biją rekordy na platformach streamingowych. Na darmowy koncert zorganizowany w sierpniu przy Hali Immobile Łuczniczka przyszło kilkanaście tysięcy osób, głównie młodzieży w wieku szkolnym. Gwiazda rapu odgrywa dużą rolą w życiu nastolatków, którzy często przesyłają do niego wiadomości ze swoim rozterkami, zamiast porozmawiać o tym z najbliższymi. Kampania ma też zwrócić uwagę rodziców i opiekunów na problemy ich pociech.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Polski smog najbardziej szkodzi kobietom!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bydgoszcz.naszemiasto.pl Nasze Miasto