Zobacz także: Awaria sieci Orange
Operator przeprosił swoich klientów za awarię spowodowaną warunkami atmosferycznymi. - Jeszcze raz przepraszamy za wczorajszą awarię. Niestety zdarza się jeszcze operatorom przegrać pojedynek z techniką i pogodą. Aby zrekompensować Wam choć w części niedogodności w korzystaniu z naszych usług zdecydowaliśmy, że wszyscy klienci postpaid, prepaid, mix i Zetafon, którzy zostali poszkodowani przez awarię dostaną pakiet 30 minut do wykorzystania na rozmowy w Orange podczas Świąt - napisał na swoim blogu rzecznik prasowy grupy TP Wojciech Jabczyński.
- Informację o przyznanej rekompensacie będziecie otrzymywać sukcesywnie poprzez SMS-y, dlatego proszę o chwilkę cierpliwości. Na koniec mogę Was zapewnić, że będziemy robić wszystko, aby taka sytuacja, jak wczoraj nie powtórzyła się - napisał Jabczyński.
Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?