Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Orange rekompensuje abonentom awarię

Redakcja
logo Orange
Operator sieci komórkowej Orange postanowił zrekompensować swoim klientom wczorajszą awarię sieci. Poszkodowani otrzymają pakiet minut do wykorzystania w okresie świątecznym.

Zobacz także: Awaria sieci Orange

Operator przeprosił swoich klientów za awarię spowodowaną warunkami atmosferycznymi. - Jeszcze raz przepraszamy za wczorajszą awarię. Niestety zdarza się jeszcze operatorom przegrać pojedynek z techniką i pogodą. Aby zrekompensować Wam choć w części niedogodności w korzystaniu z naszych usług zdecydowaliśmy, że wszyscy klienci postpaid, prepaid, mix i Zetafon, którzy zostali poszkodowani przez awarię dostaną pakiet 30 minut do wykorzystania na rozmowy w Orange podczas Świąt - napisał na swoim blogu rzecznik prasowy grupy TP Wojciech Jabczyński.

- Informację o przyznanej rekompensacie będziecie otrzymywać sukcesywnie poprzez SMS-y, dlatego proszę o chwilkę cierpliwości. Na koniec mogę Was zapewnić, że będziemy robić wszystko, aby taka sytuacja, jak wczoraj nie powtórzyła się - napisał Jabczyński.

Najświeższe wiadomości z Twojego miasta prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

20240417_Dawid_Wygas_Wizualizacja_stadionu_Rakowa

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na szczecin.naszemiasto.pl Nasze Miasto