Szkoła Pomorza 2104, plebiscyt edukacyjny. Powiat pucki: Jak głosować?
Szkoła Pomorza 2104 - jakie nagrody dla zwycięzców?
Partnerem plebiscytu i fundatorem nagród dla zwycięzców jest firma Young Digital Planet, twórca rozwiązań w obszarze nowoczesnej edukacji multimedialnej. W regionalnym etapie plebiscytu pierwsze trójki z rankingów nauczycieli w każdej kategorii (klasy I-III, IV-VI i gimnazjum) otrzymają statuetki, dyplomy i zaproszenia na trzydniowy pobyt w ośrodku SPA. Zwycięzcy i laureaci drugich miejsc w każdej kategorii dla nauczycieli otrzymają tablety, nauczyciele z trzecich miejsc rankingów - aparaty fotograficzne. Na nauczycieli, którzy zdobędą najwięcej głosów, czeka również wyjątkowa nagroda, która pomoże im w ich pracy - dostęp do portalu Nauczyciel.pl. Portal ten został stworzony przez Young Digital Planet z myślą o nowoczesnych nauczycielach, którzy pragną urozmaicać swoje lekcje, korzystając z bogactwa zasobów poprzez wykorzystywanie tablic multimedialnych. Pod adresem www.nauczyciel.pl znaleźć można ponad 16 000 interaktywnych zasobów edukacyjnych przeznaczonych do nauczania w szkole podstawowej, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych. Na portalu znajdują się również różnorodne kursy i gry przeznaczone do nauki języków, rozwijania umiejętności biznesowych oraz świadomości ekologicznej. Zasoby dostępne w portalu Nauczyciel.plto sposób na zaangażowanie uczniów dzięki atrakcyjnym materiałom jak np.: animacje, filmy, symulacje, pokazy slajdów, mapy oraz różnorodne ćwiczenia. Materiały udostępniane przez Young Digital Planet mają najwyższą jakość merytoryczną i są zgodne z podstawą programową. Korzysta- nie z portalu Nauczyciel.pl ułatwi nauczycielom czytelne wskazówki i materiały pomocnicze – filmy instruktażowe, lekcje demonstracyjne, podręcznik metodyczny. W portalu dostępne są lekcje uczniowskie i nauczycielskie oraz możliwość zlecania zadań i kontroli wyników. Nauczyciele mają także możliwość tworzenia i używania własnych materiałów multimedialnych i komponowania lekcji z zasobów portalu i własnych.